dimecres, 18 de juny del 2014

Entrevista a una alumna de 3r

Alumne: Alba C.

Ara realitzarem una entrevista a una alumna de 3r, és a dir a una participant dels tallers, en aquest cas del taller dels cotxes.  

E: Quina és la teva opinió sobres les jornades científiques?
A: Jo crec que són interessants perquè així aprenem a fer diferents tallers

E:Quina va ser la teva motivació per triar els 3 tallers que hauràs de fer?
A: Eren els últims que quedaven, però m’agraden els que m’han tocat: cotxes, coets i electricitats.

E: Creus que els alumnes de 4t d’ESO estan preparats per ser els encarregats dels diferents tallers?
A: Jo opino que sí, ja que són els més grans del col·legi i els que millor saben organitzar-se.

E: Fins ara ha anat tot bé o heu tingut dificultats ?
A: Tot ha anat bé fins ara, tot i que no sabem com acabar el cotxe, però crec que ho aconseguirem.  

E: Creus que la dificultat és alta o són tallers que tots els cursos poden fer?
A: Són tallers que tots el cursos poden realitzar amb facilitat.

E: T’agradaria poder participar en tots els tallers?
A: Sí, m’agradaria molt.

E: Tornaries a participar en unes altres jornades científiques?
A: Sí, perquè trobo que són molt interessants.

E: Canviaries alguna cosa?
A: No, està tot bé.

Elizabeth Valdivia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada